Geçtiğimiz ayın başlarında Skull & Bones için özel bir Ubisoft Forward düzenlemiş olan Fransız yayıncı, oyun hakkında merak edilen birçok detayı bizlerle paylaşmıştı. Sainte-Anne adı verilen bir gemi kazasından kurtulmayı başarmış olan bir korsanın rolüne bürüneceğimiz oyun ile ilgili olarak yeni bir açıklama daha geldi. Skull & Bones’un ana odağı için hikayenin önemli bir rol oynamayacağı söyleniyor.
İlginizi Çekebilir: Skull & Bones Oynanış Fragmanı Yayınlandı
Skull & Bones’un Ana Odağı Oyuncuların Macerası Olacakmış
True Achievements sitesi tarafından gerçekleştirilen son röportajda konuşan Oyun Yönetmeni Ryan Barnard, oyuncuların hikaye anlamında ne beklemeleri gerektiğine değindi. Denilene göre, hikayeye çok da fazla vurguda bulunmayacakmış. Her ne kadar bu yönde elementler bulunsa da, Skull & Bones oyununun ana odağı kendi maceramızı oluşturmak ile ilgiliymiş.
“Skull & Bones hikaye anlatımıyla ilerleyen bir oyun değil. Oyunda hikaye parçaları sunuyoruz. Kingpins adı verilen, kontrat alarak onlarla dostane ilişki geliştirir iken kendilerine ait hikayelerini öğreneceğiniz önemli yapay zeka karakterleri ile tanışacaksınız. Oyunun dünyasının bilgisini üzerine inşa ettiğimiz temel bir hikaye var, ama ana odak noktası değil. Oyuncuların kendi hikayelerini yaratmalarını ve istedikleri korsan tipini seçebilmelerini istiyoruz.”
Röportajın ilerleyen kısımlarında, oyundaki aşama kaydetme sisteminin adının da Infamy olduğu söyleniyor. Bu sistem ile farklı tipteki gemilerin, silahların ve zırhların taslaklarına erişim hakkı kazanacakmışız. Bunların da yeni düşmanlar karşısında etkili olabilmek için keşif yaparken bize lazım olacağı söyleniyor.
8 Kasım 2022 tarihinde satışa sunulacak olan Skull & Bones, PC (Epic Games Store ve Ubisoft Store), PlayStation 5 ve Xbox Series için geliştiriliyor iken, Amazon Luna, Stadia ve Ubisoft+ üzerinden de erişime açık olacak.