Yeni Tomb Raider 1-3 Remastered Detayları Açıklandı

Heyecanlı bekleyiş devam ediyor...

Yeni Tomb Raider 1-3 Remastered detayları ortaya çıktı. Bir aydan az bir süre sonra buluşacağımız Tomb Raider 1-3 Remastered ile ilgili yeni detaylar haberimizde sizi bekliyor.


İlginizi Çekebilir: Tomb Raider Animesi Fragmanı Yayınlandı


Ağustos ayı içerisinde gerçekleştirilen Nintendo Direct sırasında, ilk üç Tomb Raider oyunlarının yenilenmiş sürümleri duyurulmuştu. Eğer bir erteleme haberi ile karşılaşmazsak 14 Şubat 2024 PC (Steam), PlayStation 4, PlayStation 5, Switch, Xbox One ve Xbox Series için satışa sunulacak. Aradan geçen uzunca bir sürenin ardından, yeni Tomb Raider 1-3 Remastered detayları Aspyr ürün yöneticisi Chris Bashaar tarafından PlayStation sayfası üzerinden paylaşıldı.

Bildiğiniz gibi Tomb Raider, Tomb Raider 2 ve Tomb Raider 3, geliştirilmiş görselliğin yanı sıra The Unfinished Business, The Golden Mask ve The Lost Artifact genişlemeleri ve gizli bölümleri ile de satışa sunulacak. Diğer bir deyişle, ilk üç oyunu tam anlamıyla oynayıp bitirebilmek mümkün olacak.

Yeni Tomb Raider 1-3 Remastered Detayları Belli Oldu

PlayStation sayfası üzerinden paylaşılan yeni detaylara bakılırsa, oyuncuların menüden yapacakları tercihe göre klasik tank kontrolleri veya modern kontroller ile oynayabilmeleri mümkün olacak. Bashaar tarafından söylenene göre, modern kontroller açısından Tomb Raider: Anniversary, Legend ve Underworld oyunlarından esinlenilmiş. Sağ analog çubuk ile kamerayı kontrol edebilecek iken, Lara da kameranın pozisyonuna göre ilerleyecekmiş.

Bildiğiniz gibi orijinal oyunlarda, kullanıcı arayüzü minimal seviyedeydi. Haliyle karşımızdaki düşmanların can seviyelerini göremediğimiz için, ne zaman ölecekleri konusunda da bir fikrimiz olmuyordu. Yenilenmiş sürümlerde artık karşımıza çıkacak olan ana düşmanların sağlık seviyelerini görebilmek mümkün olacak.

53458552409_ec74e287b4_h

Yenilenmiş sürümlerde karşımıza çıkacak olan diğer farklılıklar ise iki yüzden fazla başarım, fotoğraf modu, gerçek zamanlı ışıklandırma etkileri, geliştirilmiş görsellik ile klasik görsellik arasında geçiş yapabilme, yeni karakter ve düşman modelleri ve çevre tasarımı, animasyonlar, kaplamalar ve görsel etkiler için birtakım ayarlamalar ve toplanabilir cephane, gizli nesne, sağlık ve silah gibi eşyaların kamera hareketine göre dönme hareketinde değişiklik olarak sıralanmış.

Exit mobile version