Redfall, Phil Spencer’ı da Hayal Kırıklığına Uğrattı

Yaraları sarma çalışmaları başlamış...

Redfall, Phil Spencer'ı da Hayal Kırıklığına Uğrattı

Arkane Austin stüdyosu tarafından geliştirilmiş ve Bethesda Softworks tarafından yayınlanmış olan Redfall, Xbox patronu Phil Spencer için de bir hayal kırıklığı olmuş. Bundan sonraki süreçte ise oyun için kurtarma çalışmaları başlayacakmış.


İlginizi Çekebilir: Redfall İnceleme


Redfall, bu hafta Salı günü satışa sunulmuştu. Söz konusu Arkane Austin oyunu olunca, elbette kaliteli bir deneyim bekliyorduk. Ne var ki bu defa güldürmedi. Konsol tarafında Performans modundan yoksun çıkmasına ek olarak, DENUVO koruması, teknik ve yapay zeka sorunları, dünyasının tasarımındaki eksiklikler, yağma sisteminin zayıflığı, oyunun kısa sürede kendisini tekrar etmeye başlaması ve evreninin tam anlamıyla oyuncuya aktarılamaması ve daha birçok sorunlar ile hayal kırıklığı yaratmıştı.

Metacritic tarafında PC ortalaması 56 / 100 (kullanıcı ortalaması 1.8 / 10) ve Xbox Series ortalaması 59 / 100 iken (2.8 / 10), Steam tarafında ise 1310 kullanıcı incelemesinin % 31 kadarının olumlu olduğunu görebiliyoruz.

Redfall, Phil Spencer Açısından da Hayal Kırıklığı Oldu

Kinda Funny Games ekibinin dün yayınlanan videosunda yer alan Xbox patronu Phill Spencer, Redfall ile ilgili bazı açıklamalarda bulundu. Kendisi açısından Xbox topluluğunu hayal kırıklığına uğratmanın ve güvenlerini kaybettiklerini görmekten daha üzücü bir şeyin olmadığını söyleyen Spencer, oyun ile ilgili olarak kendisinin de hayal kırıklığı yaşadığını sözlerine ekledi.

Devamında ise geliştirilme sürecini yakından incelediklerini ve aynı hataların tekrarlanmaması için ellerinden gelenin en iyisi yapacaklarını söyleyen Xbox patronu Phil Spencer, Arkane Austin stüdyosunun çalışmayı sürdüreceğini ve kendilerinin de ekibin risk almasına engel olmayacaklarını dile getirdi. Halihazırda Performans modu çalışmaları tamamlanmak üzere iken, Xbox Game Studios ailesinden The Coalition ve Rare stüdyoları ile ortak bir çalışma yürütülüyormuş.

Son olarak, tanıtımlar sırasında 60 FPS akıcılıkta göstermenin bir hata olduğunu da kabul eden Spencer, alınan erteleme kararının ise oyunun kaybettiği rotasını bulmasına yardımcı olamayacağını da vurguladı.

Exit mobile version